Trije čani TKD Sovice smo se odločili, da gremo na malo daljši izlet. Pa smo šli Bibi, Zdravko in Elvis z bicikli in peš osvojit 5 notranjskih vrhov v enem dnevu. Po vrsti smo osvojili Križno goro (nad mestom Lož), Snežnik, Nanos, Veliki Javornik (samo Zdravko) in Slivnico.P1010134 - 5 notranjskih vrhov v enem dnevu

Lansko leto se je Zdravko sam podal na podobno pot, le da ni skočil še na Veliki Javornik. Že takrat smo se vsi trije odločili, da to pot ponovimo in skušamo osvojiti še ta vrh. V soboto 5.7.2008 smo že ob pol šestih zjutraj krenili najprej proti Križni gori, ki se je ravno prebujala v jutranjem svitu in nas zbudila s hladno roso. To je bilo lahko in hitro, saj imamo Lipsenjci Križno goro za ovinkom. Potem smo odkolesarili po Loški dolini do gradu Snežnik od koder smo se vzpeli po snežniških gozdovih mimo Leskove doline do Gašperjevega hriba na 1300 nmv. Od tu peš na vrh, potem pa nazaj do koles in smo jo "urezali" po neki Zdravkovi bljižnici do Mašuna. Pot je tam razrita, saj jo uporabljajo le gozdarji in z Bibi sva se na biciklih brez amortizerjev fino natttrrressssla. Vsekakor pa se je izplačalo, saj smo si prihranili kar nekaj km in predvsem veliko spustov in vzponov. Od Mašuna je asfalt vse do Nanosa in pot smo nadaljevali hitreje. Tu smo se večkrat ustavili, saj je Bibi zmanjkovalo "goriva". Tu je padla odločitev, da z Bibi ne naskočiva Velikega Javornika in da gre Zdravko naprej. Do vzpona na Nanos smo bili še blizu, potem pa je Zdravko pohitel in Nanos smo že osvojili ločeno. Zdravko je nato odkolesaril na Kalič od kjer se je odpravil peš na Veliki Javornik. Elvis in Bibi pa sva se malo zamudila pri kolesih, saj sva jih pred vzponom na Nanos zaklenila in na poti na vrh izgubila ključ (OK jaz sem ga no). Prijazni domačin iz Razdrtega je z macolo rešil težavo in pred nama je bila samo še pot mimo Postojne in Rakovega Škocjana ter skok na Slivnico. Ko sva bila nekje v Zelšah se je Zdravko že javil z vrha Javornikov in kmalu je tudi on pritekel na Slivnico. Pred mrakom smo bili vsi doma na Lipsenju.

Za nama je bilo več kot 120 km kolesarjenja in cca 20 km hoje ter 3500 m opravljenih vzponov. Zdravko je temu dodal še nekaj svojih km in vsaj še 600 m vzpona. Vse skupaj v nekaj več kot trinajstih urah aktivnosti. V enem krasnem in jasnem poletnem dnevu.